2009. június 23., kedd

UNESCO esemény: Brunei nemzeti küldöttsége az iskolámban

Június 10-én kezdtem meg a munkámat a bangkoki Sirithonsuksa nevű magániskolában.
Az intézmény 1946-ban nyílt meg. A kezdetek óta ugyanaz a család irányítja az iskolát. Annak idején a jelenlegi igazgató nagyszülei kezdték el ezt a "családi vállalkozást". Az intézmény általános- és középiskola is egyben, de ennek ellenére viszonylag kicsi. Körülbelül 200 diáknak és 20 tanárnak ad helyet. A tantárgyakat thai nyelven oktatják, de a diákok angolul is tanulnak. Az iskola 2003 óta foglalkoztat külföldi angol tanárt és idén ez a megtiszteltetés engem ért. A tanév egyébként Thaiföldön májusban kezdődik, a nyári szünet pedig 2 hónapos, március elejétől április végéig tart.
1971-ben az iskola csatlakozott az UNESCO Associated Schools Project-hez, aminek keretein belül számos nemzetközi kapcsolatra tett szert, valamint támogatással segíti az északi tartományok szegényebb körülmények között működő iskoláit.
Június 10-én Brunei UNESCO küldöttsége tett látogatást "nálunk". Erről lehet most megtekinteni néhány képet.

A csoportképen a kakukktojás hirtelen és váratlanul csöppent bele az eseményekbe:
Az asztal meg van terítve:Először találkozhattam és beszélgethettem brunei-i emberekkel:
A lila ruhás úrral jól tudtam beszélgetni Angliáról, mert Ő is élt ott néhány évet: Az iskola 2 tanulója tradícionális zenét játszott thai hangszereken:
Az iskolát körbejártuk. Ez a számtech terem:
A vallási óra után készült csoportkép a szerzetessel és a tanulókkal: A gyerekek "kézműves szakköre": A vallási órán programfüzet segítségével tudtuk követni az óra menetét: A táncórán mindenki nagy figyelemmel nézte a "thai" mozdulataimat:-)

1 megjegyzés:

  1. Gabooo! Nekem is van olyan képem, amin Bruce Willis-szel állok kézenfogva. Ócska photoshop az egész.
    És sajnos eléggé szemet szúr. Kamu vagy, de nagyon...:)))
    HT

    VálaszTörlés