2009. július 30., csütörtök

Apa és lánya

Van egy thai dal, amit szeretnék itt megosztani. Ritka felvétel. Akkor hallottam, amikor Chiang Mai-ban a nagy hétvégi piacon sétáltam tavaly. Elsétáltam az árus mellett, de mivel sokan voltak, így lassan tudtam csak haladni és a zene valahogyan visszahívott. Aztán visszafordultam, mert gondoltam ez a zene nagyon szép. Amikor odamentem az árushoz kiderült, hogy ezt a zenét ő írta és a dalt pedig a kislánya énekli. Az északi tartományokban él a család és az ottani dialektusban íródott a dalszöveg is. Valószínűleg nagy örömmel készülhetett el ez a lemez, amit az apa kísér hangszeren, a lánya énekel, a szöveget pedig egy jóbarát írta.
Fiatal szerelemről szól a dal, amiben a kislány azt szeretné, ha a fiú csak őt szeretné és kérdezi a dalban, hogy szeretheti-e őt?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése